en solig Fredag.

har ju haft denna blogg ett tag, men inte använt den alls...vet inte varför, kanske för att jag inte är en som skriver så mycket eller så har jag bara haft det svårt att uttrycka mig i ord.
 
detta första inlägget är svårt att skriva då jag inte vet vad jag ska skriva, vart jag ska börja osv.
 
har mycket sklett i min garderob, å jag har hela livet vart rätt för att säga vad jag tycker. kanske någon blir arg på mig eller börjar hata mig??? värsta som kan hända! lovar!!!
 
har en känsla av att flera kanke kommer bli ledsna närde läser min blogg, men det får jag ta... jag kommer skriva främs för mig själv, men det finns kanske andra som lever/har levt som jag som oxå finner något i min blogg.
 
första och främst så har jag levt länge i en relation med en man/kille som under hela vår tid (7år), har spelat nätpoker. detta beteende har skadat mig på olika vis, men det yttrar sig mest i att jag under dessa år gick in i ett svårt medberoende för denna man.
 
min räddining var när jag fick åka på anhörighetsdagar på ett behandlinghem via min bror som jag fick kallduschen. jag fick upp ögonen för hur jag var, hur jag levt å vad jag förlorat under dessa år. jag har arbetet med detta medberoende men det kanske har gått lite långsamt för mig att komma dit jag är idag. (ja, jag har taskit tålamod). helatska allt ha hänt igår... hahaha
 
jag kommer att använda mig av bloggen för att skriva om hur mitt liv går i arbetet med att kontollera mitt medberoende samt hur villa personer i mitt liv kan påverka mig.
 
som sagtkommer jag att vara såååå ärlig jag bara kan, detta för att synliggöra mitt eget beteende, inte för att hänga ut andra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0